wtorek, 28 maja 2019

Puzzle przy kawie

Pijąc kawę rano naszła mnie refleksja
Chyba największym problemem jest to że za dużo rzeczy się dzieje poza naszą kontrolą...
Albo musi się dziać byśmy nie gonili królika przez 24h na dobę.
Tylko jak zdecydować co kontrolować co nie
Na co mamy faktyczny wpływ a na co nie.
Jak zaakceptować że wiele rzeczy dzieje się w tle.
Że tak powinno być.
Znaleźć sposób by umysł nie wariował przypominając sobie czego nie zrobiliśmy
Co zaniedbaliśmy.
Co odbije się na naszą codzienność w bliskiej przeszłości.
Co starać się zmienić a co odpuścić.
Co jednak lepiej strategicznie kontrolować i poświęcić temu myśli.
Co jest good enough a nad czym musimy jeszcze pracować.

Mój niebieski umysł analizuje szukając stale wzoru.
Jestem jaki jestem ale mam nadzieję znajdę wzór na szczęście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz