niedziela, 22 września 2019

Rozmyślanie

Nadmiar a zaraz brak - to odczuwam dzisiaj
Wiemy ze zawsze brakuje nam tego dopiero gdy sie cos straciło
Nie widząc co się miało obok
Przesiąkając daną chwilą i zmieniając się nie wiedząc kiedy...

Chyba dopadło mnie lenistwo które powoduje że robię wszystko by nie pracować
Przywołując w pamięci wspomnienia czasów gdy wszystko się układało
Choć tego nie wiedziałem wtedy
I czasów gdy padłem totalnie przytłoczony tracąc jak sądziłem wtedy wszystko.

Życie wymaga się podnieść obojętnie co się dzieje.
Przetrwać nużący serce ból i smutek
Każe szukać szczęścia gdy sami się zatracamy choć to takie trudne
W chwilach taka jak ta.

Gdy każda rzecz do zrobienia wymaga ponad sił
Gdy zmęczenie daje górę odbierając energię życia
Gdy myślisz że jednak już może się poddać
I że samo się to ułoży....

NIE - powalczę. Tak jak w biegach - zacisnę zęby i będę robić krok po kroku
Ile starczy mi sił. A jak braknie - to co wtedy....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz