środa, 29 kwietnia 2020

Cień vs słońce

Akceptacja tego co się stało
Zabijanie myśli że to się zmieni
Żałoba wymaga akceptacji bólu
Wyczytałem to - chyba wszystko wyczytałem.....

Historia lubi się powtarzać
7 lat temu przechodziłem to samo
Powtarza się najgorszy okres w moim życiu
Jednak też wiem że kiedyś się skończy...
Ta myśl pojawiająca się na chwilę mnie trzyma.

Tego nie da się przyspieszyć.
Zostawiony dla Kogoś - dla Niego.
Po tych wszystkich słowach jaki jest on straszny
Jak bardzo Ona nie widzi z nim życia
Jak bardzo szuka kogoś innego...

To wszystko mnie rozwaliło totalnie,
Zabiło moją chęć życia i codzienną siłę.
Kobieta z którą chciałem spędzić życie
Choć znana tak krótko
Totalnie zabawiła się mną
Nie patrząc na to co czuję
Nie dając szansy temu co było

Najgłupsze chyba w tym że nadal chce by to się zmieniło.
By zadzwoniła i powiedziała że tęskni
Że to był błąd i byśmy porozmawiali.
Coś co marzyłem już kiedyś i nigdy się nie wydarzyło.

Czas zająć się sobą
Zaakceptować że jest to okres gorszy
Znaleść rzeczy które choć na chwilę dadzą uśmiech
Znaleść nowe cele w życiu
Zaufać sile wyższej że to mini - także te myśli.

I znów cień rozmyje słońce....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz