poniedziałek, 11 maja 2020

Czy emocje są potrzebne w życiu....

Przeciwieństwem bólu nie jest radość a jego brak.
Proces żałoby trwa i wierze że któregoś dnia bede sobą
Czy cokolwiek mnie to doświadczenie nauczy ?
Wątpię.... Już tyle razy starałem się nauczyć je przejść
a tak naprawdę jedyne co działa to czas
I akceptacja bólu i tego że jest się chwilę wyłączonym z życia

Mam nadzieję że to minie
Że wytrzymam wszystkie szaleństwa umysłu
Że nie stracę pracy, zdrowia i siebie
I któregoś dnia znów się uśmiechnę

Zajęcie się sobą jest teraz najważniejsze
choć jak to uczynić nie wiem
Mimo że umysł podpowiada pomysły
Czasami brak mi jeszcze na nie siły.
Może tak powinno być - może tak musi być.

Nadzieja czasami wraca
Choć głupia i naiwna
Nie da się choćbym myslał do końca życia
Zrozumieć jak mogła mi to zrobić
W taki sposób, tak szybko
Mogła i zrobiła - nie ma co rozkminiać..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz